ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }

در این خصوص غلامرضا اسدالهی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «فردا» با اشاره به جذابیت های خاص این مناظره گفت: مناظره امروز با توجه به موضوعی که داشت به بررسی مسائل سیاسی پرداخت و بسیار جذابتر از دو مناظره قبلی بود. در این مناظره برخی از مسائل به صورت شفافتر بیان شد و دیدگاه های کاندیداهای ریاست جمهوری به صورت واضح بیان شد به صورتی که این مناظره تکلیف کسانی که هنوز فرد مورد نظر خود را برای انتخابات ریاست جمهوری انتخاب نکرده اند روشن می کند

این نماینده مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پاسخ های قاطع قالیباف در مناظره امروز گفت: می توان آقای قالیباف را پیروز مناظره امروز لقب داد. ایشان در پاسخ به آقای روحانی در بحث کوی دانشگاه  سال 78 که خود یک فتنه بزرگ به شمار می رفت بسیار شفاف و قاطعانه پاسخ دادند. وی با نوع مناسب گفتار و ادبیات خاص ایشان به شفاف سازی مسائلی پرداخت که مدت ها از سوی رسانه های بیگانه و همچنین افرادی در داخل مورد اتهام بود.

وی اظهار داشت: پاسخ های ایشان در برابر اظهارات آقای ولایتی نشان داد که در هر زمانی پاسدار خون شهداست و همچنان بر عهد خود با رزمندگان و شهدا پابرجا مانده است. در این مناظره تنها کسی که از صحبت هایش بوی شعار و تعریف بی مورد از عملکرد خود نداشت قالیباف بود.

اسدالهی همچنین یادآور شد: در بحث سیاست داخلی، ایشان از زاویه مناسبی وارد شدند و باز هم بر وحدت و قدرت ملی کشور تاکید داشتند. آقای قالیباف در این مناظره نشان داد اهل باج دادن نه در زمینه سیاست داخلی و نه سیاست خارجی نیستند و همیشه در برخورد با مسائل و مشکلات راهی را انتخاب می کنند که در آینده قابل دفاع باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مناظره امروز نشان داد که هستند در میان نامزدهای ریاست جمهوری که به قصد تخریب قالیباف آمده اند و برای زیر سوال بردن عملکرد وی مسائلی را مطرح می کنند که اصلا ربطی به موضوع مناظره ندارد. آقای عارف صحبت از تراکم و قیمت زمین در تهران می کند که ربطی به سیاست خارجی ندارد و فقط نشان از بی اخلاقی و تخریب دارد که البته با پاسخ های صریح آقای قالیباف ناموفق باقی ماند.

وی همچنین در پایان با اشاره به نظر آقای رضایی در خصوص اختلاف نظر اعضای ائتلاف سه گانه نیز گفت: یک انتقاد به آقای رضایی که سالها در عرصه سیاست فعال بودند به جد وارد است. ائتلاف به معنای این نیست که همه دیدگاه های این سه نفر یکسان باشد و در همه اصول مشترک هستند. به نظر بنده هدف ایشان از مطرح کردن این سوال اختلاف میان اعضا و به نوعی سیاسی کاری بود که البته در شان ایشان نیز نیست. انتخابات فرصتی است که افراد با رعایت اخلاق به جایگاه واقعی خود برسند نه با تخریب که نشان از ناآگاهی دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.